28 Kasım 2012 Çarşamba

Blog içeriği Hakkında - Nedir, Ne Değildir

(Blog açmak iyi, güzel, Google-sama sağolsun pekte kolay ama iş yazmaya gelince böyle nerden başlasam diye mal gibi kalıyorum. Gel de toparla şimdi aklındakileri. Boş sayfayla uzun uzun bakışıyoruz şu an, her an aramızda bir aşk başlayabilir.)

Şimdi... Sebeb-i ziyaretimize gelirsek. Uzun zamandır aklımda manga-anime temalı bir blog açmayı planlıyordum aslında. Ama gerek vakit azlığı, gerekse üşengeçlikten sık sık erteledim. Madem uğraşıyorum, ciddi vakit ayırıp gerek bilgi gerekse içerik açısından zengin birşey olsun istedim.

Öncelikle söylemek istediğim, Manga- Anime tanıtımı veya yorumları içerikli bir blog değil bu. Daha çok işin yaratıcı kısmına eğilmek istedim, bunun birkaç farklı sebebi var. Birincisi özellikle manga çizimi ile ilgili birçok insanın varlığını, buna rağmen bu konuda Türkçe bilgi azlığını farketmem. Yani gördüğüm, insanlar birşeyler üretmek istiyor ama bunun için yeterince kaynak bulamıyorlar. Bu yüzden gerek kendi çevremdeki insanlardan aldığım bilgiler, gerekse internette bulduğum faydalı içeriklerin çevirileriyle bu arkadaşlara yardımcı olup paylaşımda bulunmak istedim. Diğer bir sebep ise, Manga-Anime tanıtımıyla uğraşan birçok site ve blog var, merak edenlerin bu bilgiye ulaşması pekte zor olmuyor.

Ha, olay sadece çizim mi? Elbette değil. "Anime goods" diye adlandırılan ve otaku kültürünün yan ürünleri olan bazı basit dekorasyon ürünleri, cosplay ile ilgili bilgiler ve öneriler, fanfiction çevirileri, Japonya maceralarımdan işe yarar olanlar(eğlenceli olanlarıda hatırladıkça yazarım), Japonya' daki alt kültürlerle ilgili içerikler, Anime müzikleri ve güzel AMV'ler(Anime Music Video), Japonca öğrenmek isteyenlere site önerileri vs., kısacası anime meraklıları için her türlü öneri, bilgi ve paylaşımı elimden geldiğince yapmaya çalışacağım.(Hepsini birden ilk anda yayınlayamam belki ama zamanla olacağına inanıyorum)

Tabii ki, her türlü soru ve önerinize açığım. İçeriklerle ilgili(veya ilgisiz) irtibata geçmekten lütfen çekinmeyin çünkü karşılıklı paylaşım her zaman iyidir. Sizden gelen içerikleri de seve seve yayınlarım, dediğim gibi amaç paylaşım.

Neyse çok konuştum, daha yazılacak bir ton şey var. sonuna kadar okuduysanız sabrınıza hayran olduğumu belirtiyor ve iyi günler diliyorum.

Utsugake Ikusashi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pardon, bişey sorabilir miyim?